3ds Max 2010 HotFix et Service Packs

Après un cours, il lui fallait bien un forum.
Avatar de l’utilisateur
InbornDesign
Addict
Addict
 
Messages: 192
Inscription: 09 Déc 2009, 11:18
Localisation: Terre

3ds Max 2010 HotFix et Service Packs

Messagede InbornDesign » 21 Avr 2010, 11:12

Dernier HotFix 3ds Max 2010 HF - Autodesk® 3ds Max® 2010 - 2010.02.17

http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/item?siteID=123112&id=14943564&linkID=9241178

Autodesk® Backburner™
* Scenes created in 3ds Max 2009 / 3ds Max Design 2009 now render correctly when the scene is set to use the Include Maps option.

Biped
* The MAXScript limit for trackSelection has been changed from 0–3 to 0–8 to match the changes to the lockCom parameter.

Hardware Meshes
* The memory fragmentation issue that caused an error in the mesh render code has been resolved.

mental ray®
* Complex mental ray materials no longer cause an error in the Material Editor. The memory limit now matches the limit of the memory setting in the mental ray renderer.

Microsoft® DirectX® Shader Material
* The DirectX Shader material now loads the correct lighting. The light index is no longer reset on load.

Performance: Assigning Materials to Objects
* Assigning materials to large numbers of objects no longer leads to performance issues with Standard and Multi/Sub-Object materials.

Save As Previous
* When saving a file in 3ds Max 2011 / 3ds Max Design 2011 using Save As Previous, the Asset type parameters now load properly in 3ds Max 2010 / 3ds Max Design 2010 when using RGB as the render output type.
* When using Save As Previous in 3ds Max 2011 / 3ds Max Design 2011 to save a Container with the "No Access" rule, and a proxy file assigned to it, you will be able to inherit the Container in 3ds Max 2010 without errors.

Scripted Custom Attributes
* (64-bit operating systems only) When a paramblock was defined by a scripted plug-in or custom attribute, a 64-bit pointer was put into an intermediate 32-bit integer and then into a INT_PTR variable. Incorrect values were stored in the INT_PTR variable when the 64-bit pointer was greater than 2 GB. This issue has been resolved.

Scene Explorer
* You can now use Zenkaku numeric characters in Scene Explorer for object and material names.

User Interface
* Ribbon: You can now close the Symmetry Tools dialog (opened with the modeling ribbon > Graphite Modeling Tools tab > Polygon Modeling panel > Symmetry Tools command) when the Pick Main Model button is enabled without issue.
* Grid and Snap Settings dialog: The issues that arose with the Grid and Snap Settings dialog after installing 3ds Max 2010 (Connection Extension) have been resolved.


Tous les HotFix et Services Packs pour 3ds Max:
http://usa.autodesk.com/adsk/servlet/ps/dl/index?siteID=123112&id=2334435&linkID=9241178
Dernière édition par InbornDesign le 27 Avr 2010, 15:11, édité 3 fois.

Avatar de l’utilisateur
Gravemind
chieur
chieur
 
Messages: 692
Inscription: 30 Mai 2009, 00:06

Re: 3ds Max 2010 Hot Fix et Service Packs

Messagede Gravemind » 21 Avr 2010, 16:19

Un peu useless maintenant qu'y a la 2011 x)

Merci quand-même ^^
En a tout simplement marre de se faire enculer à chaque fois qu'il aide, maintenant, c'est l'égoïsme à l'état pur.

Avatar de l’utilisateur
InbornDesign
Addict
Addict
 
Messages: 192
Inscription: 09 Déc 2009, 11:18
Localisation: Terre

Re: 3ds Max 2010 Hot Fix et Service Packs

Messagede InbornDesign » 22 Avr 2010, 12:07

Oui mais pour 2011 je vais fair la meme chose.
Pas de HF pour le moment. ;)

Avatar de l’utilisateur
zexpert
Addict
Addict
 
Messages: 463
Inscription: 29 Juin 2009, 13:16

Re: 3ds Max 2010 HotFix et Service Packs

Messagede zexpert » 23 Avr 2010, 11:44

Quoi qu'entens-je vous n'estes pas à jour? vous n'allumez pas ie sur la page d'autodesk?

Vous n'avez pas de souscription???


mais les mecs.... je ne comprend pas.

Avatar de l’utilisateur
InbornDesign
Addict
Addict
 
Messages: 192
Inscription: 09 Déc 2009, 11:18
Localisation: Terre

Re: 3ds Max 2010 HotFix et Service Packs

Messagede InbornDesign » 23 Avr 2010, 11:52

Je pense que tout le monde n'a pas la chance d'avoir la souscription Autodesk.

Pour moi no souci. :mrgreen: 2011 se porte bien.


Retourner vers 3D Studio Max

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 0 invités